30 Ekim 2014 Perşembe

BENEFİT MAJORETTE KREM ALLIK !

Herkese güzel günler
Havalar soğuduğu için son dönemlerde soğuktan ve rüzgarlı havalardan uçup giden toz alıkların yerini krem allıklar almaya başladı.Chanel bu konuda fazlasıyla iddialı ve popüler olsada krem allık pazarına benefitte bu hafta itibariyle katılmış bulunuyor.

Ben yağlı bir cilde sahip olduğum için kremsi ürünler her ne kadar pudralarşma vaati verselerde beni fazlsıyla korkutmuşlardır ama sephorada gezerken hem rengine hemde kokusuda hayran kaldığım için dayanamayıp aldım :)


*Öncelikle ürün bu hafta piyasaya çıktı daha önce aradım bulamadım demeyelim :)
*Yine her benefit ürünü gibi eğlenceli ve tatlı bir ambalajla karşımızda.
*Paketi açınca buram buram bir portakal yada onun gibi bir narenciye kokusu yayılıyor.
*Yüzünüze sürdüğünüzde bir müddet bu koku devam ediyor ama sizi rahatsız etmiyor.
*Ürünü isterseniz elle isterseniz de krem allıklara uygun bir fırçayla uygulayabilirsiniz.
*Ben RT sık kıllı bir fırçayla sürüyorum ama istediğim performansı almak için biraz tekrar yapmam gerekiyor.
*Renginin turuncu olduğunu görüp korkmayın gayet doğal bir hava veriyor.
*Ben bu tarz renkli allıklara koyu renk rujları yakıştırmıyorum çok rengarenk bir hal alıyoruz o yüzden renk kombinlerinizi ona göre yapmanızı tavsiye ederim.

*Gelelim en önemli konuya krem yapı ve yağlı cilt ikilisinden dolayı tereddütlerim çoktu ve her ne kadar sürdüğüm anda pudralaşsa da gün sonunda beni biraz hayal kırıklığına uğrattı ve cildimde kusma yaptı o yüzden yine yeniden söylüyorum ki yağlı ciltler kesinlikle toz ürünler kullansınlar !!!!


*fiyat 120 yada 125 tl gibi bir oranda değer mi değmez mi bilemedim ama benefit sağlıklı ürünler ürettiği için cilt konusunda alacağınız hiç bir markada hiç bir ürünü fiyat olarak çok fazla sorgulamayın çünkü fondöten,pudra,allık,cilt kremi,nemlendiriciler ...iyi araştırılıp öncelik sağlayacağınız ürünlerinizin başında olmalı.

Şimdilik söyleceklerim bu kadar sevgiler saygılar :)

1 yorum:

  1. Merhabalar Moda -
    sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında Kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde Astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım Aşk yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz. Modaloji .com Takipte kalın ;)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...