13 Kasım 2014 Perşembe

#kanserdeğilsengüçlüsün !

Herkese mutlu ve bu yazıyla birlikte umutlu günler
bugün moda vs. değilde sosyal medyayı tam anlamıyla sosyal bir sorumluluk halinde kullanmak istedim.
Bilenler bilir ki ben tam bir instagram delisiyim resim koysam da koymasam da herkesi takip eder güncel bir şekilde takibimi yaparım.

Yine böyle bir günde instagram üzerinden @kanser_hastalarına_destek kullanıcı adıyla beni ekleyen bir hesapta çok ilginç fotoğraflar gördüm.Aslında ilginç değil ama bana göre yaratıcı ve duyarlı bir destek bicimiydi.

Hastalık süresince tedavi esnasında saçlarını kaybeden hastalarımız için kendimizi onların yerine koyarak bir tutam saçımızla onlara destek olmamızı isteyen bu sayfaya ve bu içten desteğe bende kayıtsız kalamadım.

Sizde bir tutam saçınızla onlara destek olup yanlarınızıda olduğunuzu göstermek isterseniz instagram hesabınzıdan @kanser_hastalarına_destek kullanıcı adıyla iletişime geçebilirsiniz...

Unutmayalım hiç bişeyin bizim başımıza gelmeyeceğinin garantisi yok !

1 yorum:

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş,tesekkurler ,takıbe aldım bende ınsg.'dan.bir tutam saçımla destekliyorum,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...