17 Kasım 2014 Pazartesi

MAC KOZMETİK YILBAŞI KOLEKSİYONLARI !

Herkese mutlu haftalar :)
Önceleri bir kaç ürün alıp çıktığım mac kozmetiğin son 1 senedir bağımlısı olduğumu itiraf etme vaktim geldi sanırım :)

Bazen birşey almasam bile yeni koleksiyonları görüp bilgi almak için bile mağazayı talan etmişliğim var tabi özel günlerde gidip yaptırdığım makyaj uygulamalarından bahsetmiyorum bile :)

Ara ara ve özel tarihlerde piyasaya çıkardıkları koleksiyonlara yılbaşına 1 ay kala yenileri eklendi.

Her yıl değişik ambalaj ve görünümde ki yılbaşı koleksiyonları bu yılda oldukça albenili ve kullanışlı.Normal zamanda 1 fırçaya verdiğiniz fiyatla mini boy fırçalardan oluşan setlerden edinmeniz olası mesela .

1- HERİRLOOM MİX KOLEKSİYONU : Koyu gözler iddialı dudaklar yaratıcağınız bu koleksiyonu renklerinin ışıltısından ve tonlarından dolayı ben çok beğendim.


2-KEEPSAKES :GÖZ - YÜZ
Keepsakes adlı altında çıkan geniş bir kolesiyonun göz ve yüz ürünlerinin olduğu bu çantaya kimse hayır diyemeyecek bence :) 

3-KEEPSAKES - DUDAK VE GÖZ ÇANTALARI 

4-KEEPSAKES SEYAHAT ÇANTALARI 

Koleksiyonda ki bazı setler ambalajları değişik olarak artık hep satılacakmış özellikle maskara,göz kalemi ve göz temizleyicisi olan setler fiyat olarak gayet hesaplı ve kullanışlı.

Koleksiyonların sınırlı sayıda olduğunu hatırlatıp huzurlarınızdan ayrılıyorum :) 
mutlu günler 


1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...