24 Kasım 2014 Pazartesi

MAC PREP-PRİME SKİN BAZ !

Herkese güzel günler
Şu zamana kadar ünlü ünsüz bir çok markanın bazını kullandım.Bazılarını tester olarak kullanıp memnun kalmadım bazılarını ise tam boy olarak alıp hayal kırıklığına uğradım.Bundan aylar önce mac kozmetik online sistem üzerinden yapılan alışverişlerde mini boy hediye olarak verilen bazı bi ara kullanırım diyerek çekmeceme atmıştım ki ilerleyen günlerde kullanmadığım için ne kadar pişman olacağımı bilemezdim.


Yağlı bir cilt yapısına sahip olduğum için önüme gelen  her bazı ne yazık ki kullanamıyorum bu yüzden temkinli yaklaştığım mac prep prime serisi bazı ilk kullanışta aşık oldum.

*Beyaz krem formunda ki krem cilde sürülür sürülmez emiliyor ve kadifemsi bir dokunuşta kalıyor.
*Orjinal boyu pompalı şişede olduğu için benim tüm cildime 1,5 sıkımlık ürün yetiyor.
*Bazen nemlendirici sürmeyi unuttuğum zamanlarda ( evet ne yazık ki böyle huylarım var ) bile nemlendiri görevinide üstleniyor ve belli bölgelerde ki kuruluklarımıda kendine getiriyor.
*İçerisinde ışıltılar var ama bunu ben yüzümde değilde sürdükten sonra elimdeki parlamalardan anladım.
*Cilt rengini eşitliyor ve kızarıklık gibi oranısızlıkları kapatıyor gibi bir iddiaları var bence gayet doğru çünkü sürdüğünüzde önce cildinizin rengini canladırıyor ki ben bazen makyaj yapmasamda sürüyorum.
*Gelelim makyajı sabitlemesine ve kalıcı hale getirmesine ...bu bazla birlikte özellikle ilk uçup giden şey olan allıklarım gayet kalıcı olarak kalıyor gün boyu ve cildim kusma yapmıyor ve parlamasındada oldukça azalma var.
*Ben kozmetik dışında mac kozmetikten cilt bakımıyla ilgili pek ürün kullanamdım ama bu ürün artık favorimdir mutlaka tavsiye ederim :)

Ürünü incelemek ve hatta almak için buraya tıklamanız yeterli olacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...