18 Kasım 2014 Salı

SİZDE SIKILDINIZ Dİ Mİ ?


Yine gümbür gümbür bir iç döküş, haykırış,halka seslenme, efendime söyleyim laf sokma vb. faliyetleri içeren Allah ne verdiyse postuyla karşı karşıyasınız :)

Nacizane karakterim insanları yüzüne yüzüne bazı şeyleri zamanında çarpamadığı için dönem dönem sodanın bile kesmeyeceği şişkinlikler yaşıyor ve kendi kendini sakinleştirmek amacıyla vuruyor klavyenin tuşlarına ( yazık ne çektiler benden ) :)

Bu sıralar pek görüşemediğimiz için 26 ekim günü bir yaş daha büyüdüğümü söylemeyi unuttum sizlere ..hayatımın 28. senesine adım attığım şu günlerde her saf insan gibi bende üflediğim mumların ardından hemencecik hayatım değişecek sananlardanım.Bu halimden de mutluyum açıkçası çünkü umut fakirin ekmeğidir misali ..güneşli günlere hasret kalan psikolojim yarım ekmek ve soğana çoktan razı hale geldi...

Böyle konuştuğuma bakmayın herşey yerli yerinde en azından sağlığım perfecto ama yinede birşeyler eksik gibi hayatımda ve ben bu eksikliği bulamayıp kendi kendime sardığım bu dönemlerde bunalımın dibine dibine vuruyorum .Uykulara doyamıyorum geceyi gündüz,gündüzü gece yaptım,sinir kat sayım tavan halde ve işin korkutucu tarafu bunlarun hepsi sebepsiz ...

Sebepsiz herşey gibi canım yazı yazıp birşeylerde yapmak istemiyor ...bir sabah kalkıyorum enerji full ..2 saat sonra sürünerek ölücem zannediyorum kolumu kımıldatıcak halim olmuyo ...

ve konuyu biraz saptrmak gerekirse ben 28 senedir hala insanları tanıyamadığı,akıllanamadığı,saflığımdan bir parçada olsa silkeleyip kenara atamadığı,bana 1 adım gelene ben 10 adım adım atarım felsefesini kim bulmuşsa onu bulup ağzını burnunu kıramadığı hatırladım ve öğrendim :)

Sonbahar tam bir melankoli ayıdır.Sararan yapraklardan,buz gibi olan havadan,karanlıklardan dolayı içinizde şiir yazıp şarkı bile besteleyen vardır itiraf edin :)

Benle aynı durumda olan insanlara yalnız değilsiniz demek istedim sadece bu yazıma pek bir anlam yüklememek lazım bence :)

Görüşmek dileğiyle :)
psikoelida :)



1 yorum:

  1. ahh atatlım herkeste oluyor böyle şeyler, boşver ruh halin ne istiyorsa onu yaşa takma hiç birşeyi:) öperim sevgiler bloğumada beklerim:))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...