12 Kasım 2014 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2014 KASIM KUTUSU !

Herkese güzel günler
Her ay aksatmadan yazdığım vanilya club kutu serilerine geçen ay bir ara vermiştim çünkü gelen kutum kargo şirketi sebebiyle halan haldeydi.Bu durumu vanilya club yetkililerine taşımadım çünkü kargo şubesi tanıdık olduğu için direk hesabı o tarafa kestim :) içerisindeki yanlış hatırlamıyorsamduj jelinin patlaması sonucu fena durumdaydı ürünler kurtarabildiklerimi kurtardım ama o ayı benden yana es geçirdim :)

Gelelim bu ayın kutusuna :) sizi direk görsellerle başbaşa bırakıyorum en aşağılarda ürünlerin açıklamalarının olduğu görselleride göreceksiniz :)
Bu sıralar ki ihmaller zinciri içinde özür dileyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum ;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...