16 Aralık 2014 Salı

VANİLYA CLUB 2014 ARALIK KUTUSU !

Herkese güzel günler
Biraz rötarlı olarak 2014 yılının son vanilya club kutusuyla karşınızdayım.Bol seçenekli ve beni tatmin edecek kadar ürün barındıran bu ay ki kutuda neler varmış merak edenler için alt satırlara buyurun diyorum :)

Yıldız ve kalplerle süslenmiş bu ayın kutusu ..İçerisinde kiler ise aşağıda :) 

Daha öncede gelen bu ürünü kokusu güzel olduğu için sevdim aslında bu tarz ürünlere karşı alerjim var tıkanıyorum ama yinede kokusundan dolayı özellikle banyolarda kullanmaya değer :)

Lacome skin treapy krem kullanmadım muhatemelende unutur giderim ama lancome ürünlerini her zaman sevmişimdir size denk geldiyse kullanın derim.

Lcn oje kurutucu yağ ...özellikle evde kendi ojelerini süren hanımlar için ideal bir ürün hem ojeleriniz parıl parıl oluyor hem tırnağınız besleniyor hemde ojeniz kuruyor ..tabi her kurutucu gibi mucizeler beklemeyin azcık sabırlı olun :) 

Daha önce rujlarıyla tanıdığım bu markanın toz farı ...rengi bakır altın karışımı bence hoş ve kullanılabilir ama ayarını kaçırmayın çünkü fazla pigmentli 

Geldiği günden beri başka birşey kullanmadığm ürün siyah kajal liner kalem ..siyahı net , akma yapmıyor ve gün sonunda son zamanlarda sıkça yaşadığım göz pınarımda topaklanıp batma yapmıyor buda ayrı bir post konusudur yakında bu derdimden dolayı yakınıcağım size beklemede kalın :) 

Bacak parfümü :) okuyunca herkese bi garip geliyor ama kokusu bence çok hoş bildiğim kadarıyla fiyatı bayaca yüksek ve mevzu bahis bacak olunca o fiyatı eminim ki kimse vermek istemiyıordur.Aslında daha sprey formunda ve hesaplı olsa bence süper bir ürün !

Daha önceki aylarda kutudan çıkan bu ürün benim hayatımın rujuydu ama ne yazık ki yazın koşuşturmacalı bir gününde kaybettim :( ve şanslıyım ki aynı ruj tekrar geldi ..bence en iyi rujlardan biri çıkmıyor,donuyor ve rengi nefis :)

bu aylıkta bu kadar 2015 de yeni kutularla görüşmek üzere :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...