7 Ocak 2015 Çarşamba

FİKRİMÜHİM KAMPANYASI : TODAY KRUVASAN !

Herkese selamlar
Bilen bilir ben bir fikrimühim üyesiyim.Dönem dönem çeşitli marklardan çeşitli ürünleri deneyip onlar hakkında mühim raporlar veririm.Diş macunu,deterjan,nescafe vb. ürünlerden sonra yeni deneyim ürünümüz tam yılbaşı günü elime geçen ağız sulandıran kruvasanlardı. Kocaman kırmızı bir kutuyla kapımı çalan kargoyla baya heycanlandım açıkçası ve zaman kaybetmeden ürünü deneyimledim.

Elvan markasının Today kruvasanlarını bu sıralar dönen reklamlarıyla mutlaka duymuş veya görmüşsünüzdür.Açıkçası bir sürü marka kruvasan yememe rağmen ben pek haberdar değildim kendilerinden.


Kutuda çikolata dolgulu kruvasanlarla kahve keyfi yapabilmemiz için birde kupa göndermişler bu soğuk ve karlı günlerde cam önünde keyif yapmamız için birebir oldu.


Samimi bir şekilde konuşmak gerekirse ben today çikolatalı kruvasanı çok beğendim.Gerçekten lezzetli ve diğerleri gibi orta kısmında değilde ısırdığınız ilk lokma itibariyle çikolata dolgusuna bolca ulaşabiliyorsunuz  ve uyarmalıyım ki yanınızda peçete yokken bu ürünü yemeğin :) 

Bu güzel paket için fikrimühime ve today ailesine teşekkürler sevgiler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...