6 Ocak 2015 Salı

I LOVE TRUPROJECT !

Herkese kar yağdı mı yağacak mı çelişkili soğuk bir salıdan tünaydın :)
Her türk hanımı gibi bende yaz başında kışlıkları kış başında yazlıkları ayıklayıp derleyip toplayanlardandım ama son senelerde çok fazla kalın kazaklar giyemediğim için bu dolap değişimini minimuma indirdim çünkü belli başlı parçalarımı hem yaz hem kış rahatça giyer oldum.

Kimine göre penye,kimine göre tiril kimine göreyse basic diye adlandırdığımız tshirt grupları benim top parçalarımdandır. Özellikle siyah ve beyaz thirstlerin yeri bende apayrıdır çünkü ben pek desenli şeyler giymem.

Piyasada dolanan bir çok basic parça ilk görüşte birbirine benzese de aslında kumaş,doku vb. olarak birbirinden farklıdır ve bazen ''ya düz bir bez parçasına o kadar para verilir mi ? '' haykırışını al aşağı eder.


Eder çünkü hesaplı diye aldığım bir çok parçam ilk yıkamada delik deşik oldu,eridi,bitti ...

Ben bir kaç sene önce tru project markasıyla bir online alışveriş serüveninde tanıştım.Önceleri sadece tshirtleri olduğunu sandığım markanın kazakları,hırkaları,etekleri ve taytları olduğunu görünce pek sevindim.

İncecik,yumuşacık,yıkandıkça ağzı burnu yamulmayan,renkleri solmayan tru basic tshirtlerim benim canlarım :)

Beymen,bilstore ve kendi online sitelerinde satışları olan markanın kanlı canlı satış yerleri Bebek semtinde mutlaka denemenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...