5 Ocak 2015 Pazartesi

KISA KISA !

Herkese 2015 in ilk pazartesinden selamlar ve iyi haftalar :)
Bu sıralar değişik günler geçirdiğim için blogla pek  ilgilenemiyorum ama makyaja,modaya olan ilgim tüm hızıyla devam ediyor :)

Gündemde neler var size kısa kısa notlar vermek istedim bugün :)

*Hoşgeldin 2015 : güle güle 2014 hoşgeldin 2015 diye bir dilek mesajı yayınlamadım çünkü ben hayat bildiği gibi gelsin mottolu bir insan olduğum için pek gerek duymadım ama sağlık ve huzur herkes ve kendim için baş dileğim başkada birşeye gerek yok :)


*Zara indirimi : Çoğunuzun haberi vardır ama zara indirime girdi.Yılda 2 kere indirime giren inditex markaları tüm hızlarıyla sale tabelalarını astılar.Açık konuşmak gerekirse ben indirim dönemlerinde bu markalardan hiç bişey bulamuyorum ama pantolon ve etekler bolca seçenekli şekilde sizi bekliyor.


*Mac express makyaj uygulaması : Daha önce 90 tl olan sadece istediğini bölgeye uygulanan yarım saat süreli uygulamadan haberiniz varmı bilmiyorum.Örneğin iddialı bir göz makyajı istiyorsunuz ve eliniz yatkın değil yüzümü bende yaparım diyorsanız bu uygulama tam sizlik önceleri 90 tl olan makyaj bu ay itibariyle 110 tl tabi uygulamayla birlikte bu tutar değerinde ürün alıyorsunuz.


* Kamu spotu : Ben 5 senedir aktif bir şekilde araba kullanan bir bireyim bilen bilir İstanbul'da gece gündüz fark etmeden araba kullanmak trafikle savaşmak zordur ve sağlam bir sinir sistemi ister.Ben şöyle iyiyim böyle süperim laflarının askıda kaldığı hemde seyir halinde değilken 150 km hızla arkamdan çarpan bir arabanın şiddetiyle dünyam 10 saniye içinde tepetaklak oldu.Bu tarz olaylar kaçınılmazdır,çıkıcak kan varmış ama en önemlisi emniyet kemerim olmasaydı şu an yoktum.Allaha şükür iyiyim ama psikolojimi bir Allah bir ben biliyorum o yüzden siz siz olun güvenlik önemlerini hiçe saymayın :(


*Gereksiz makyaj malzemesi alımı: konudan konuya atladığımın farkındayım ama bu sıralar kendimde farklı değişimler görüyorum ve eskiye nazaran artık elimdeki hiç bir makyak malzemesini bitirmeden yeni ürün almıyorum.Galiba deneye deneye kendime uygun olan ürünleri bulduğum için buna ihtiyaç duymuyorum hatta yeniden bir adaptasyon sorunu yaşamamak adına başka bir markaya bile geçiş yapmıyorum merak edenler için ben %90 oranında mac ürünleri kullanıyorum ve deneme yanılma yöntemiyle kendime uygun olan fondöten,kaş kalemi vb. ürünlerimi mac markasından buldum.İlerleyen günlerde çantamda ki macler diye bir yazı sizi bekliyor olacak takipte kalın.


*Hüsran : Hoppss ne alaka ya ? derseniz Mustafa Cecelinin yeni albümden bahsediyorum.nedense Mustafa Cecelinin şarkıları beni çok dinlendiriyor ve hissiyatlandırıyor. yeni şarkısıda bunlardan biri mutlaka dinleyin derim buraya tık tık 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...