11 Şubat 2015 Çarşamba

İNSTAGRAM : elidaninaskcesmesi !

Herkese beyaz ve soğuk bir günden selamlar
kar yüzünden evden çıkmadığımız fazlaca soğuk günler yaşıyoruz malum ...
evden çıkamadığımız zamanlarda elimizde telefon veya ıpadlerimizi alıp sosyal medya turlarıyla vaktimizi geçiriyoruz .
Ben kendimi bildim bileli sosyal medyanın her koluyla fazlaca haşır neşir olmuşumdur hatta üniversite eğtimimi bu sektör üzerine almadığım için fazlaca pişmanlık duyucağımı yıllar sonra anlayacaktım :)


şimdi instagram sevenlerdenseniz arama bölümüne ''elidaninaskcesmesi'' yazarak beni takibe alıyorsunuz , bende mutlu mesut oluyorum :) 

Konu konu değilde içimden gelen herşeyi paylaştığım hesabımda sizleride görmekten mutluluk duyarız :) 
Haydı çıkın çıkın gelin :)
Mutlu günler 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...