25 Mart 2015 Çarşamba

YENİ ÜRÜN : BENEFİT ROLLER LASH MASKARA !

Herkese merhabalar
Aslında maskaralarla arası pek iyi olmayan ben uzun zamandır gözüme batma yapmayan veya gün içinde topaklanıp beni rahatsız eden maskaralardna fena halde sıkılmış durumdaydım.

Bloglarda ki çoğu tavsiyeye uyarak denediğim maskaralar sonucu 2. üründen çok memnun kaldım ve sırayla sizlerede tanıtmak istedim.

Bugün ki başlık benefit markasının çiçeği burnunda yeni ürünü roller lash maskara ...
Cumartesi günü Marmarapark avm deki kaş barı etkilinğinde denediğim ürünü hiç tereddütsüz aldım ve istinasız her gün çok severek kullanıyorum.

Vaat ettikleri kıvrık kirpiklere tek dokunuşta kavuşmamamızı bizzat gözlerimle gördüğüm için sizede sephora mağazalarında deneyip görmenizi tavsiye ediyorum.

Canlı görsel kullanmadım çünkü ne yapsamda istediğim görüntüyü elde edemedim.
Size tavsiyem çok ucuz ürünler olmadığı için mağazalarda önce testerlarıyla denemeniz ve gönül rahatlığıyla almanız.

Benim beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bir ürün olduğu içinde benden tam not aldı kendileri :)
Mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...