8 Mayıs 2015 Cuma

DEĞİŞİM İYİDİR ! + OMBRE MACERASI !

Herkese mutlu günler
malum yaz yaklaşıyor,kıyafetler,makyaj stilleri hatta saçlar bile renklenmeye başlıyor ..
Ben senelerdir boyatamadığım saçlarımdan çevremin verdiği tepkilerle artık fazlasıyla sıkılmaya başlamıştım.
Gayet sağlıklı,parlak ama renginden dolayı beni oldukça ciddi ve sert gösteren saçlarıma bu kadar kişi farketmişse bir bildikleri vardır diyerek tüm cesaretimi toplayıp bir maceranın içerisine atıldım.

Öncelikle işlem yaptıracağınız yere ve kişiye güvenmeniz çok önemli tabi güvenle birlikte eğer çok takıntılı bir yapınız varsa üzgünüm işiniz zor çünkü açık konuşmak gerekirse ne kadar çok takıntı o kadar çok olumsuzluk demektir bence o yüzden saçlarınızı emanet ettiğiniz kişiye güvenip arkanıza yaslanınız.

Ben bu konuda şanlıyım çünkü İşlem yaptırdığım salon oldukça tanıdık tabi benim için tanıdık olmaları değil benim yaptıkları işlemleri yakınen bilem :)

Salon Nilya İstanbul Beylikdüzü bölgesinde deneyimli ekibiyle hizmet veren bir salon.Gerek uygulanan işlemlerle gerekse müşterilerine karşı gösterdikleri özen ve güler yüzle bence takdiri hakediyorlar.


Gelelim aşama aşama saç değişimime :)
*Koyu kahve olan saçlarım diplerine hiç girilmeden sadece 1 ton kırıldı çünkü dore-sarı renkle geçişlerinin sert olmaması için bu işlem şarttı aksi taktirde komple açılması gerekiyordu oda ombrelikten ve doğallıktan çıkıp başka işlemlere dönücekti.

*Yukarıda ki işlem toplamda 3 dk. falan sürdü saç yıkanıp tekrar kurutulup fönlendikten sonra folyo kağıtlar ve profösyonel ellerin hazırladığı boya karışımı bolca krepe ve ayrım işlemiyle saçıma uygulandı.

*Benim saçlarım fazlasıyla gür ve boyasız olduğu için orta bölgelere gelirken alt taraflar çoktan sararmıştı.

*Tüm kafama aynı işlem uygulandıktan sonra yıkama yerine geçiliyor şampuan ve bakım kremleri eşliğinde boyalar saçımızdan arındırılıyor.



*Tabiki bitti diyemiyoruz çünkü uygulanan boyanın istediğimiz renk olması yani çiğ görüntüsünün
gitmesi için cila işlemi şart ama 5 dk. gibi bir sürede  halloluyor.

*Açık konuşuyum sarı saçların,balyaj,ombre,röfle vb. gibi saç işlemlerinin en zor kısmı fırça izi kalmasın diye bolca atılan krepelerin açılması :) valla yalan yok :)

Yukarıda detayları daha önce saçlarını boyatmayanlar için bu kdr detaylı anlattım yoksa herkesin bildiğine eminim :)

Yukarıda ki işlemlerden sonra saçınıza uygun ürünlerle bakımlarını aksatmamanız bence en önemli nokta ..çünkü ısı,boya,hava koşulları vb herkes saç sağlığımızı etkiliyor.

Salon nilya benim en sevdiğim marka olan davines'in ürünlerini satıyor.

Beni baştan yarattıkları ve salondan ağzım kullaklarımda çıkmamı sağladıkları için Salon Nilya ekibi Bülent beye ve Nilay hanıma teşekkürlerimi bir borç bilirim
iyi ki varsınız :)

Salon Nilya instagram hesabı : salon_nilya
facebook hesapları için : buraya tıklayabilirsiniz

Mutlu günler :)



1 yorum:

  1. saclarınız harika olmuş ve çok yakışmış bloğunuzu da takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...