19 Ekim 2015 Pazartesi

FAVORİ ÜRÜNLERİM VOLUME 1 !

Herkese yeni bir haftadan yeni bir günden selamlar ..
malum yaz bitti ..yazın bitip havaların değişmesiyle eminim ki bir çocuğunuzunda cilt tipinde değişiklikler oldu.Yazın nemiyle karmadan yağlıya dönük olan cildim sonbahar ve kış aylarıyla soğuktan  ve rüzgardan normal hatta yer yer kuru bir hale geçiyor ve egzamaların çoşmasıyla can sıkıcı bir hal alıyor.

Geçen senelerden deneyimli olduğum için kış iyice gelip,yazın aldığımız bronzluk tamamiyle gidene kadar renkli cilt ürünü almıyorum o yüzdende çantamda yüzüne bakmadığım ürünleri yeniden keşfederek favoruim yaptım tabi yanlarınada bir kaç yardımcı ürün ekledim :)

1- MAC LİGHTFUL SERİSİ TİNTED CREAM : Macin yeni serilerinden biri olan lightful koleksiyonu ismindeki light kelimesini görünce hiç dikkatimi çekmedi açıkcası çünkü yer yer zaman zaman kusma yapıp parlayan cildime bide lightlık maytlık katmam olmazdı :) ama bi cesaret mağazada deneyince yapısının aslında aydınlık bir görünüme kavuşturduğunu farkettim ve denemeye karar verdim.Günlük doğal görünümler için çok rahat kullanıyor.Kapatıcılığı tabiki düşük ama yapısı çok hoş ..,ilerleyen günlerde detaylı bir yazıcı gelicek beklemede kalın


2- THE BALM ROCKSTAR PALET : aa yuh sen bu paleti yenimi keşfettin diyenleriniz olabilir ama yeni keşfetmesemde değerini yeni anladım diyebilirim.İçerisinde en sevdiğim renklerden farları,allığı,aydınlatıcısı ve hatta rujları olan bu palet tam benim zevkim olan makyajlara hitap ediyor.Aslında çok fazla bir kalite beklemek zor olur ama yinede farlarını kendinize uygun far bazlasıyla kullandığınız zaman kalıcılıklarında hiç bir sıkıntı yok ..sadece biraz fazla tozutuyolar o kadar.Yazın ve şu an gidiceğim her uzun yere benimle gelen bu palete denk gelirseniz mutlaka inceleyin hatta alın .


3- MAC OİL KONTROL LOSYON : Yukarıda ki açıklamalarımda cildimin yağlı olduğundan bahsetmiştim bu sebeple ciltteki yağ dengesini normale çeviricek bir ürünü tesadüf mac de keşfettim.Çoğu insan cilt ürünleri için kozmetik firmalarına pek güvenilmez dert hatta bende zaman zaman öyle derim ama mac beni cilt konusunda ki 2 ürünüyle çok şaşırttı ilerleyen günlerde bunun için ayrı bir post yapacağım . Sabah kalkarım rutin temizlik,tonik ve üzerine nemlendiirci olarak bu ürünü sürerim özellikle makyaj yapıcaksam.eğer sizinde makyajınıızın tutmaması,kusması,bol parlama sorunlarınız varsa önce ürünleriniizn uygunluğunu gözden geçirin sonra bu losyondan alın derim.

4-BENEFİT ERASE PASTE CONCEALERS : valla ben bu yaşıma kadar concealers fln bilmezdim.karşı olduğumdan değil valla bilmezdim :) geçen ilkbaharda sephorada bir benefit etkinliğine katıldım bu esnada denediğim bütün ürünleri almak için çıldırsamda önceliğim bu concealer oldu.yazın cilt rengim değişsede hafif aydınlatıcı ve açık haliylede bana eşlik etti ve çoğu kişinin dikkatini çekti.Yapısı yumuşak ve kurutma yapmıyor en azından bana yapmıyor yani :)


Şu sıralar elimin altında olan ürünlerden ilk 4ü bu ...bu yazıyı açıkcası birden çok bölüme bölmek istedim ki rahatça okuyabilin diye bu sebeple yazının volume 2-3 .. ilerleyen günlerde sizlerle 
mutlu kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...