20 Ekim 2015 Salı

SEZON MODASI : BORDO VE YEŞİL !

Herkese merhabalar
bütün yaz rengareng giydiğiniz kombinler şu sıralar size zevk vermiyor..tahmin edebiliyorum.
Havaların bi öyle bi şöyle halleride sizide benim gibi fazlaca sıkmış durumda eminim ..
Eğer bu sıralar kışlık alışverişe çıkmak için fırsat kollayıp ama ne alıyım diye düşünenlerdenseniz..model olmasa bile size renk olarak bir kaç tiyo vereceğim ..:)


Kış rengi deyince akla gelen renkler bir elin parmaklarını geçmez malum ama bu sene diğer kışlara nazaran matlık devam etse bile renk seçeneği çoğunlukla..tabi siyah her zaman baştacı..

Sizde benim gibi siyah giymeye bayılıp ama arayada başka renkler sokuyumda insanlar beni matemde zannetmesin çelişkisindeyseniz ..okumaya devam :)

Bordo ve yeşil .. bu sezonun gözde renklerinden hatta bordo hem klasik kırmızılı tonuyla hemde biraz daha kahve tabaya kaçan tonuyla mağazalarda bolca yerini almış.Ayakkabı,etek,elbise ve özellikle dış giyim palto,hırka vb. parçalarla oldukça gözde .


Yeşilde bordo kadar iddialı bir şekilde piyasaya adımını atmış bu sezon ..aklınıza gelecek her parçada olmasa bile özellikle elbiselerde çokça kullanıldığını gördüm.


Yukarıda bahsettiğim 2 renk siyahlarla rahatça kombinlenebildiği için benim tercihlerim arasında girdi ama yinede alırken elinizde kombin yapabileceğiniz parçalarınızı düşünüp almanızda yarar var çünkü çok beğenip eve getirdikten sonra ''ya ben bunun altına ne giycem,üstüne ne alıcam,çanta ne takıcam''diye serzenişlerde bulunabiliyoruz malumm kadın milletiyiz :)


O yüzden gereksiz parça alımlarından mümkün olduğunca uzak durmanızı tavsiye ederim,giymeyeceğiniz bir şeyi sırf renginden veya modelinin harikalığındna dolayı dolap bekletmek için almayın çünkü yeni sezonda ona vereceğiniz paraya alabileceğiniz şahane şeyler var.

ufak bir tavsiye vermem gerekirse ben bu iki rengi ya elbise olarak kullanıyorum siyah çoraplarla,aayakkabılarla ..ya da simsiyah giyindiğim zamanlarda üzerime hırka veya kaban vb. parçalarla kombinliyorum :)

İlerleyen günlerde ''dönem tarzları'' sizlerle
beklemede kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...