21 Ekim 2015 Çarşamba

UZUN HIRKALAR , HIRKA TARZI KABANLAR !

Herkes yeni günden günaydınlar :)
elimin pası silinmişken bu hafta yazılarımı ardarda patlatıyorum sizde farketmişsinizdir.
Özellikle bu yazıyı yazmaktan çok zevk alıyorum çünkü en sevdiğim sezon parçalarından biri ''uzun hırkalar'' ya da uzun hırka tarzı kabanlar :)

Ben çok klasik giyinmeyi sevmediğim için elimde olan spor parçaları acil durumlarda klasiğe çevirme işinde oldukça ustalaştım . özellikle yaz aylarında giydiğimiz pantolon,tshirt,uzun hırka üçlemesini tek bir ayakkabıyla şıklaştırıp,sporlaştırmak mümkün :) bknz spor ayakkabı :) bknız topuklu çizme,bot vs.

 Uzun hırkaların bizi terk ettiği bir dönem vardı heh işte ben o dönemelerde fazlasıyla kilo problemleri yaşadığım için beni hep kurtaranlar onlar olmuştur.bazı şeyleri insanların gözüne sokmaya gerek yoktu malum :)))

Bu sezon mağaza turlarımda nereye kafamı çevirsem kalın,hatta baya kalın örgü uzun hırkalara rastladım.Kaban niyetine giyebileceğiniz,bazılarının önü kuşaklı bazılarının önü acık veya düğmeli desenli,desensiz her mağazada bulabileceğiniz uzun hırkalardan veya kabasımsı parçalardan edinmenizi tavsiye ederim çünkü hem çok rahat hemde kullanışlı.


1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. beyazlimon.blogspot.com Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...