21 Aralık 2015 Pazartesi

MAKYAJTRENDİ.COM !

Herkese selamlar
kendimi makyaj ürünleri konusunda her zaman frenlemeye çalışsamda yılbaşı üzeri vitrinlerin şaşasından ve bu zamanlara özel hazırlanan setlere ne yazık ki karşı koyamıyorum ..bence sizde koymayın çünkü bir ürün fiyatına bazen 3-5 ürünlük koca bir set alabiliyorsunuz.

Nars markasında hepimizin ayrı bir zaafı olduğunu tahmin ediyorum ama yakınlarında nars mağazası veya sephora mağazası olamayan ve nars ürünlerine kavuşmakta zorluk çeken sevgili takipçilerim makyajtrendi.com a ışınlanmanızı tavsiye ediyorum .

Ben kendilerini instagramda verdikleri makyaj tavsiyeleriyle tanıdım ve sitelerine girdiğinde satış yaptıklarını görünce çok sevindim . Güvenilir mi derseniz ? oldukça güvenilir çünkü onlar bir vepa grup :)

Ben hiç vakit kaybetmeden narstan bir kaç ürün aldım :) buyrun aşağılara







2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...