21 Aralık 2015 Pazartesi

MAKYAJTRENDİ.COM !

Herkese selamlar
kendimi makyaj ürünleri konusunda her zaman frenlemeye çalışsamda yılbaşı üzeri vitrinlerin şaşasından ve bu zamanlara özel hazırlanan setlere ne yazık ki karşı koyamıyorum ..bence sizde koymayın çünkü bir ürün fiyatına bazen 3-5 ürünlük koca bir set alabiliyorsunuz.

Nars markasında hepimizin ayrı bir zaafı olduğunu tahmin ediyorum ama yakınlarında nars mağazası veya sephora mağazası olamayan ve nars ürünlerine kavuşmakta zorluk çeken sevgili takipçilerim makyajtrendi.com a ışınlanmanızı tavsiye ediyorum .

Ben kendilerini instagramda verdikleri makyaj tavsiyeleriyle tanıdım ve sitelerine girdiğinde satış yaptıklarını görünce çok sevindim . Güvenilir mi derseniz ? oldukça güvenilir çünkü onlar bir vepa grup :)

Ben hiç vakit kaybetmeden narstan bir kaç ürün aldım :) buyrun aşağılara







Yeni Yıl İçin Alınabilecek En Güzel Hediye

Şimdi yazının başlığına bakıp hemen uçak, araba, sonsuz para diyeceğimi düşünüyorsunuz biliyorum ama bu sefer başka bir hediyeden bahsedeceğim. Yılbaşı yaklaşırken evde aile üyeleri tarafından gizli gizli işler çevrilmeye başlar. Herkes kendi hediyesini en güvenli yere saklamaya çalışır aynı zamanda diğerlerinin hediyelerini bulmaya çalışır. Bu yıl evde yılbaşı için hediyemi biraz erken buldum. Gardırobun en arkasında hışırdayan bir torba içerisinde hediye saklanırsa olmaz.
Neyse ben şu hediye kısmına geçeyim. Daha gelmeyen yılbaşının hediyesi: Oral-B şarjlı diş fırçası. Denemeye çekiniyordum ama hediye gelince keşke daha önce alsaymışım dedim kendi kendime.
Oral-B, profesyonel diş temizleme aletlerinden esinlenerek tasarlamış bu şarjlı diş fırçaları ile mükemmel bir temizlik deneyimi sunuyor. Diş plaklarını temizlemekte manuel fırçalardan çok daha etkili bir sonuç veriyor, ilk kullanımdan sonra bile daha önce sanki hiç bu kadar iyi dişlerimi fırçalamamışım gibi hissettim. Üç boyutlu oynar başlık sayesindeyse normal bir fırçanın yapamayacağı kadar hareket edip, normalde ihmal ettiğimiz ulaşamadığımız yerlere bile ulaşıyor. Fırça başlıkları dişleri tamamen sararak birçok noktaya temas ediyor ve muhteşem sonuçlar almamı sağlıyor.
Ağız bakımına çok önem veren birisi olarak bu benim için en iyi yılbaşı hediyesi oldu. Siz de yeni yılda sevdiklerinize Oral-B şarjlı diş fırçası hediye ederek onları mutlu edebilirsiniz.
Ürünleri incelemek ve yılbaşı indiriminden yararlanmak için tıklayınızBu arada, Burcu Esmersoy'lu videosunu da paylaşmadan duramadım :)

Bir boomads advertorial içeriğidir.

9 Aralık 2015 Çarşamba

İÇİMİZDE Kİ SİYAH BAKKAL POŞETİ MİSALİ BOŞLUK !

Selam okuyucu,takipçi veya yoldaş :)
bloglarda herkes kendinden bişeyler bulup,aa o bendede var veya aa onu bende hissediyorum dediği için aslında tam olarak kullanılması gereken sıfat yoldaş :)

Şimdi ben biraz elida'lıktan çıkıp bergen olucam müsadenizle çünkü içimdeki yaprakları döküp beni bu kış aylarında kurak bırakan buhranlı dönemime girmiş bulunmaktayım he bu yazıyıda öyle aman kalkıyımda yazıyım diye planlamadım ..bilgisayarı açtım facee girdim twitterdan üç beş laf sokuşturdum instagramdan bol bol stalk yaptım aa bi baktım blogger sayfamı açmışımda bunlaarı yazmışım :)

Geçen gün twitterda bi söz okudum ''içimde siyah bakkal poşeti gibi bir boşluk var'' diye tabi bu arada ben sıkı bir twitter kullanıcısıyım,sağa sola ölümüne laf sokuyorum gelin mutlaka takip edin derim :)

neyse asıl konumuza dönelim heh evet siyah koca bir boşluk .. kimileri buna şu sıralar çalışmadığım için ana boşluk diyor,kimileri 30una geldin evden kaldın boşluğu diyo,annem kalk yerleri süpür boşluğu diyo ve bende 3 gündür evden çıkmıyorum boşluğu diyorum :)

acayip boş ve sıkıcı bir dönemden geçiyoruz kime sorsam sıkılıyo,evliler boşanma derdinde,bekarlar ne zaman evlenicem derdinde,çocuklular mama,bez,kış geldi çocuk üşütmesin derdinde herkes bir hayat koşturmasında ..bu arada neden uzun zamandır olmadığımı söyleyim çünkü rekor derecede düğün,dernek organizasyonum vardı ekim ayından beri her hafta düğün,nişan ve kına ... bazen üst üste bazen 1 gün sonra ve ben  bu tempoya ayak uyduramadım için yorgunluktan,halsizlikten ve tabiki ayak ağrılarından baygın durumdaydım :)

yine konu saptı ..heh siyah bakkal poşeti diyorduk ..hani marketten içki aldığımızda elalem ne der kompleksi yüzünden verdikleri tuhaf kokulu siyah poşetler vardır ya içinde bişey kalsa siyahlığından gözükmeyenlerden ..benim içimdede şu an o tarz bi boşluk var ... nedenlerini sıralayım bir çırpıda ..
bıktım evet bıktım ..

*dengesiz insanlardan
*çıkarcı insanlardan
*belli belirsiz durumlardan
*klasik,klişenin allahı yalanlardan,bahanelerden
*korkak insanlardan
*cesareti olmayanlardan
*1 adım ileri 1 adım gericilerden
*içindekileri yüksek sesle söyleyemeyenlerden .....vs vs..

Ben akrep burcuyum takipçi ..hayatta mottom ''sevdim mi tam severim , sildim mi bir kalemde'' o yüzden bana yarım yamalak ilişkiler,arkadaşlıklar saçma salak geliyor ..

''seviyorum galiba''.. sözü mesela dünyanın en aptal cümlesidir bence ..seviyorum galiba ne demek ya ... bi insan ya sever yada sevmez arası yoktur ..arası dengesizliktir,oturmamış kişiliktir...uykuların kaçıyomu ?,başına gelen iyi kötü herşeyi onlar paylaşmak istiyormusun?onunla konuşmak için türlü türlü bahanelerin var mı?,belki bugün beni ararda görürüm diye evin içinde bihter ziyagil edasında full makyaj,saç geziyormusun ? heh o zaman sen olmuşsun arkadaşım :) galibayı at..dök içindekileri,yükselt sesini ...
he baktın karşı tarafın g.tü başı ayrı oynuyor o zaman kapan odana ağla 2 gün,ağlıcaksın biliyorum ondan diyorum,git 2 kadeh göm dostlarınla ama 3 kuruşluk insanlar içinde 90 liralık rakı içilmez bunuda unutma :)

ben şimdi kaçıyorum yine darlandım :)
gene gelicem unutma beni takipçi
elida
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...