22 Ocak 2016 Cuma

ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR !

Herkese güzel günler
Bu gün son zamanlarda kullandığım ve öyle araştırarak değil spontene bir şekilde edindiğim ürülerden bahsetmek isterim size .

Son zamanlarda her zaman kullandığım ama hala 1 numara olan mac fondötenimden sıkılınca sephora yollarını tuttum ..aydınlık olsun,çok kapatmasın,doğal dursun falan derken nars markasından sheer glow u edindim :)
Başta tereddüt etsemde o sıradaki uygulama esnasında ikna oldum ..

Nars sheer glow fondöten 



*genelde yağlı ciltler için önerilmiyor ama bu mevsimde havadaki nem düşük olduğu için ben bi sıkıntı yaşamadım ki benim cildimde yağlıya dönük ..
*Rengi birebir uyuşuyor tabi deneyerek almanız gerektiğini söylemiyorum bile.
*Kapatıcılığı orta
*birazdan aşağıda anlatacağım sabitleme pudrasıyla parlamada yapmıyor,pudrayı kullanmadığım zaman her makyaj gibi akşama doğru deformasyon oluyor tabiki
*Tek sevmediğim özelliği ise ürünün kapağında pompa yok,dökmeli ..siz extra olarak pompa alıyorsunuz .

doğal bitişli hafif bir fondöten arıyorsanız tavsiye ederim .

Gelelim 2. ürüne ..

Makeupforever trasparan pudra 


Daha önceden narsın aynı işlevi gören ürününü kullandımm ondanda memnunum ama bundan ultra memnunum çünkü;
*tam mat
*adı üstünde trasparan
*sıkıştırılmış bir yapıda ama isterseniz toz halindede bir versiyonu var
*makyajımı tamamladıktan sonra yağlanmaya müsait bölgelerime sürüyorum
*Çok abatmamaya çalışıyorum sürerken çünkü yanlış uygulamalarda fotoğraflarda yüzünüze nur doğuyor:)


ve 3. ürün ..
Sephora fırça No : 44


Aslında her hangi bir fırça ihtiyacım yoku çünkü zamanında bana gerebilecek ana ürünleri aldım ama sephorada ki görevlinin bana yukardaki ürünlerin uygulamasını yaparken yanından ayırmadığı fırçanın yapısını görünce hemen almak istedim ve şu an çantamdan ayrımadığım fırçalarımın 1 numarası o oldu .

Yüz için uygun olan toz ürünlerin uygulamasında kullanılabilecek olan fırçayla ben allık,pudra vs. gibi bitiş ürünlerimi uyguluyorum.


1 yorum:

  1. mufe transparan pudra benim favorilerimden makyaj sabitlemek için süper! :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...