26 Ocak 2016 Salı

YABANCI DEĞİL .. İÇİNİZDENBİRİ !

Herkesee merhabalar
başlığı görünce acaba buda nedir ? diyenleriniz olmuş olabilir ee bende bilmesem öyle derdim muhtemelen :)

Ben çocukluğumdan daha doğrusu top noktada ki ergenliğimden beri şiir,yazı,makale,özlü söz vs. gibi edebiyat kollarına oldukça meraklıyımdır.aa kimi okursun vs vs sorulara hiç girişmeleyim kimin yüreğini beğenirsem,kimin sözü bana dokunursa ve beni alıp görütürse onu okurum ..

Tabi sadece okumam çokça da yazarım ..canım sıkılır yazarım,mutlu olurum yazarım,tepem atar yazarım bazen yazarım yırtar atarım ..arkadaşım sevgilisinden ayrılır ona mesaj yazarım,birinin doğum günü olur ona kart yazarım,sunum hazırlanıcak pat telefon gelir onlara yazarım ..yazarım Allah yazarım :)

Bazen yazdıklarımı okuyanlar bu kız kime aşık böyle,kime laf sokuyor veya bi kara sevdasımı var diye birbirlerine sorarlar ama hiç alakası yok sen üzülürsün ben etkilenirim ona da yazarım :)

Böyle yaza yaza ve diğer yazanların yazılarını beğene beğene kendime instagramda ve twitterda bi sayfa açtım ve adınıda içinizdenbiri koydum :) yabancı değil yahu bizzat ben :)

İNSTAGRAM İÇİN BURAYA  : icinizdenbiriiii ( 4 i ile )
TWİTTER İÇİNDE BURAYA :) TIK TIK
Hadi çıkın çıkın gelin :)

1 yorum:

  1. merhabalar yeni blog açtım destek olur takibe alırsan çok sevinirim.... ben seni takibe aldım bile
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...